Była mistrzyni świata WBC w boksie zawodowym, Ewa Piątkowska, skomentowała bieżące wydarzenia w świecie sportów walki. "Tygrysica" doskonale zna nowego trenera Artura Szpilki, Andrzeja Liczika, z którym pracuje od dłuższego czasu. Odniosła się także do sobotniej imprezy FAME MMA i swoich planów na przyszłość związanych z... dziennikarstwem sportowym. – Koronawirus przerwał proces nauki dziennikarskiego zawodu. Wrócimy do tego, gdy sytuacja się unormuje. Mowa o TVP Sport – zdradziła Piątkowska.
Ewa Piątkowska o...:
...pięściarskich planach:
Przygotowywałam się do walki w Stanach Zjednoczonych. Wstępnie miałam walczyć na przełomie kwietnia i maja. Trenowałam kilka miesięcy, nawet trener Andrzej Liczik mnie chwalił, co mu się rzadko zdarza. Zdaje sobie sprawę, że nie zostało mi wiele kariery i nie darowałabym sobie, gdybym nie spróbowała swoich sił w kraju, w którym boks kobiet rozwija się najlepiej. W USA jest najlepsza ekspozycja. W porozumieniu z moim promotorem, związałam się z menedżerem, który działa na tamtym rynku, ale na razie nie chcę zdradzać szczegółów. Ustaliłam z promotorem, że biorę sprawy w swoje ręce.
...współpracy Artura Szpilki z nowym trenerem, Andrzejem Liczikiem:
Trener Liczik jest bardzo dobrym fachowcem, wspierającym zawodników. Artur nie potrzebuje bata nad sobą, nie w tym problem. Zawsze był dobrze przygotowany fizycznie do swoich walk, lubił ciężką pracę i tego nie można mu zarzucić. Problemem jest odporność na ciosy i żaden trener nie jest w stanie tego naprawić. Można jedynie nauczyć Szpilkę walczyć w ten sposób, by był jak najmniej narażony na uderzenia rywala. Pomimo klasy trenera Liczika, nie wiem czy tu można jeszcze coś zdziałać.
...pracy w dziennikarstwie sportowym:
Żadnej pracy się nie boję! Staram się robić różne rzeczy, by po boksie nie zostać z niczym. To jest problem wielu sportowców. Koronawirus przerwał proces nauki zawodu dziennikarza sportowego. Miałam przyglądać się pracy innych dziennikarzy, ale ze względu na pandemię trzeba było przełożyć te plany. Wrócimy do tego, gdy sytuacja się unormuje. Mowa o TVP Sport. Na początku drogi dziennikarskiej chciałabym skupić się na boksie, by czuć się komfortowo. Później widziałabym siebie w koszykówce, tenisie i piłce nożnej. Chciałabym po karierze pozostać w sporcie, bo to moja pasja od dzieciństwa. Dalej mogłabym spełniać się zawodowo.
... Fame MMA:
To pokazuje, jakie mamy czasy i na co jest zapotrzebowanie. Doskonale wiemy, jaki tam jest poziom sportowy. Skoro inni to lubią, to nie dziwie się, że ktoś zrobił z tego interes. Boli to, że ludzie znani z picia przed kamerą i wymiotowania zarabiają więcej od profesjonalnych pięściarzy. Nie jestem fanką tego typu imprez, nie kupuję PPV, ale nie zamierzam tego zwalczać na siłę.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.